بازدید معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مرکز از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

لطف اله پارسایی معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی مرکز از قسمت‌های مختلف و برنامه‌های واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی بازدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این بازدید ابتدا تازیکه، مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی ضمن خیرمقدم گویی گزارشی از وضعیت مزارع واحد و برنامه کشت سال زراعی جدید را ارائه نمود. وی به عدم تسطیح اراضی تولیدی آموزشی کردکوی و مشکل آب ماندگی طی سال‌های گذشته که باعث کاهش عملکرد محصولات زراعی می‌گردد اشاره نمود. تازیکه افزود در همین راستا با یک دستگاه لودر در حال تسطیح اراضی کردکوی هستیم.
پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده در واحد کردکوی، از مزارع آموزشی، تولیدی و ترویج این مجموعه بازدید و اظهار داشت با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز با برنامه ریزی و تأمین نهاده‌های مورد نظر نسبت به آماده‌سازی زمین جهت کشت محصولات کشاورزی اقدام گردد. وی به استفاده بهینه از منابع در جهت افزایش بهره‌وری تأکید نمود. پارسایی همچنین بهره‌برداری از آبندان های واحد کردکوی برای سال جدید را از برنامه‌های مهم مرکز عنوان و افزود با آبگیری و فعال‌نمودن این آبندان ها تحول بزرگی در واحد آموزش کردکوی اتفاق خواهد افتاد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.