حضور رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در جلسه کارگروه توسعه مهارت استان

جلسه کارگروه توسعه مهارت استان با حضور استاندار گلستان، رئیس مرکز تحقیقات و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن استانداری گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این جلسه استاندار گلستان بر توسعه آموزش‌های مهارتی در مدارس تأکید نمود. علی محمد زنگانه در این جلسه با اشاره به اینکه یکی از شروط اصلی افزایش بهره‌وری در استفاده از منابع مهارت آموزی است، گفت: با افزایش تعداد رشته‌های فنی و حرفه‌ای و توسعه آموزش‌های فنی در محیط مدارس می‌توان به عنوان یک راهبرد محوری برای ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی بهره برد.
در این جلسه صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بخش کشاورزی را یکی از بخش‌های مهم در استان دانسته که نقش مهمی در اشتغال و معیشت مردم دارد. وی به اهمیت تربیت دانش آموزان در راستای تربیت کشاورزان آینده تأکید کرد. وی، فعالیت هنرستان‌های مستقل فنی حرفه‌ای و کاردانش دخترانه در شهرستان گرگان و پسرانه در واحد آموزش کردکوی را در راستای تقویت آموزش‌های مهارتی و توسعه هنرستان‌ها دانست و افزود بایستی با تکمیل و تجهیز این هنرستان‌ها شرایط برای اجرای دوره‌های با کیفیت را فراهم آوریم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.