کارگاه آموزشی راههای شناسایی مشتری به همت اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان، مرکز توانمندسازی و تسهیلگری کسبوکارهای نوپای فاوا و پارک علم و فناوری استان، ، با حضور علاقمندان و فعالان این حوزه، شرکت های عضو پارک، اعضای اتاق بازرگانی استان گلستان، همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و مدیران و نمایندگان شرکت های دانش بنیان مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و مدیران شرکت ها، واحدها و هسته های فناور استان در تاریخ پنجشنبه ۲۶ بهمنماه ۹۶ در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در راستای توانمند سازی و ارتقای دانش همکاران و شرکت های دانش بنیان مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان در این حوزه، کارگاه آموزشی راههای شناسایی مشتری با حضور دکتر محمود محمدی؛ از اساتید مطرح کشوری در این حوزه و با هدف آشنایی شرکت کنندگان با سرفصل های این حوزه :
· فرآیند توسعه مشتری
· بیانیه توسعه مشتری
· مقدمهای بر کشف مشتری
· پذیرندگان اولیه Early Adopter
برگزار گردید و حاضران در این برنامه در گفتگویی دوسویه با اصول و موازین این حوزه از جمله:
راههای شناسایی مشتری:
· آشنایی با اصول جذب مشتری
· تاکتیکها بهتنهایی نتیجهبخش نیستند
· قیف فروش خود را طراحی کنید
· هدفهای خود را مشخص کنید
· از فرصتی که شبکههای اجتماعی برایتان فراهم میکند کمال استفاده را ببرید
· افراد مطرح و تأثیرگذار را متقاعد کنید که به معرفی شما بپردازند
· از تبلیغات هدفمند استفاده کنید
آشنا شدند.