جلسه هم‌اندیشی هنرآموزان هنرستان واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

به‌منظور توسعه کیفی آموزش‌های مهارتی، نشست و هم‌اندیشی هنرآموزان و مربیان هنرستان کشاورزی شهید روحانی فرد کردکوی با مدیران آموزش مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در ابتدا تازیکه مدیر واحد کردکوی ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، هدف از برگزاری این جلسه را هم‌افزایی، بررسی مسائل، مشکلات و پیشنهادها مدرسان در خصوص ارتقای آموزش‌های مهارتی ذکر نمود. تازیکه نقش مربیان و هنرجویان را در امر ارائه آموزش‌های مهارتی مهم عنوان و افزود باید با کمک همدیگر در جهت تربیت نیروی انسانی موردنیاز بخش کشاورزی تلاش نموده تا این افراد بعد از فارغ‌التحصیلی مهارت خود را در بخش کشاورزی اجرا نمایند.
اسکندرلی رئیس اداره آموزش‌های رسمی مرکز مهم‌ترین هدف از اجرای دوره‌های کار و دانش را تربیت کشاورزان آینده ذکر نمود. وی افزود ما باید تلاش کنیم با فراهم‌ساختن امکانات لازم، زمینه آموزش عملی برای دانش‌آموزان را فراهم نماییم تا این دانش‌آموزان بتوانند با یادگیری و به‌کارگیری این مهارت‌ها گامی مؤثر در جهت توسعه بخش کشاورزی بردارند. مازندرانی مدیر هنرستان کشاورزی کردکوی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این جلسه نقطه نظرات خود را در خصوص اجرای بهتر دروس مهارتی ذکر نمود. وی بر رعایت و اجرای برنامه‌های آموزشی مطابق با دستورالعمل آموزش و پرورش در جهت توسعه کیفی آموزش‌ها تأکید نمود. در ادامه هر یک از مربیان به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادها و مشکلات خود در امر ارائه آموزش‌های مهارتی را بیان نمودند. در پایان مقرر گردید تمهیدات لازم برای اجرای کارهای عملی توسط مدیریت واحد آموزش کردکوی در نظر گرفته شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.