روز پایانی دومین دوره آموزشی دهمین دوره استخدامی فراگیران در مرکز تحقیقات آموزش استان

دومین دوره پنج روزه آموزش کارشناسان بدو استخدام دهمین دوره استخدامی فراگیر سازمان تات که از روز شنبه ۲۴ شهریورماه در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی استان گلستان آغاز شده بود با ادای سوگند این کارشناسان پایان یافت
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در آغاز مراسم روز پایانی این دوره، قربانی، رئیس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور به شرح کامل از این مؤسسه و فعالیت‌ها و نقش آفرینی آن در سطح سازمان و کشور پرداخت.
وی، ضرورت کشت پنبه در کشور و نقش حیاتی آن در تولید محصولات مختلف صنعتی و غیرصنعتی، ارزش افزوده ساقه پنبه، خصوصیات الیاف پنبه بر کیفیت محصولات نساجی، میزان سهم آب بری پنبه در دنیا را در مقایسه با دیگر محصولات آب بر ارزیابی کرد. در ادامه، خشنود، مدیر کل منابع انسانی و نوسازی اداری تات، به طور کامل به معرفی سازمان تات به لحاظ ساختار اداری در سطح کشور و سازمان پرداخت. حسین‌پور معاون آموزشی مرکز نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدعوین و مسئولان سازمان، گزارشی مختصر از فرایند شروع تا روز انتهایی برگزاری این دوره بخصوص در بحث آموزشی، تورهای علمی و اداری و بازدید از امکان گردشگری و رفاهی را عنوان کرد. پایان بخش مراسم در این دوره شعرخوانی در وصف استاد شهریار، توسط کنعانی یکی از فراگیران این دوره و تقدیر از کارشناسان برتر دوره رابیه شه بخش، حسین عبدی و علیرضا نور آبادی و در نهایت ادای سوگند کارشناسان بود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.