آغاز دومین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام کارشناسان سازمان تات در واحد آموزش شهید روحانی‌فرد کردکوی

دومین دوره آموزشی ملی کارورزی همکاران جدیدالاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور کاظمی معاون دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تات، صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان و فراگیران در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این مراسم علیرضا صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی گلستان ضمن خیر مقدم‌گویی، گزارشی از وضعیت کشاورزی استان را ارائه نمود. وی ضمن معرفی و بیان فعالیت‌های مرکز در خصوص نقش و جایگاه تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان در حل مشکلات و چالش‌های بخش کشاورزی مطالبی را بیان کرد.
کاظمی معاون دفتر منابع انسانی و نوسازی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از میزبانی مرکز گلستان در اجرای این برنامه آموزشی قدردانی نمود. کاظمی به تشریح برنامه‌های این دوره پرداخت و افزود توانمندسازی نیروی انسانی یکی از برنامه‌های مهم در جهت افزایش بهره‌وری کارمندان می‌باشد. وی شرکت در این دوره را از ضروریات و معیار سنجش همکاران جدیدالاستخدام دانست. کاظمی در ادامه به معرفی سازمان تات پرداخته و مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان را برای فراگیران تشریح نمود. خاطر نشان می‌سازد در این دوره کارشناسان طی پنج روز متوالی ضمن فراگیری مباحث تئوری در بازدیدهای میدانی و علمی مباحث مربوط به رشته شغلی خود (زراعت و اصلاح نباتات) را فرا می‌گیرند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.