برگزاری جلسه شورای آموزشی واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

به‌منظور برنامه‌ریزی کمی و کیفی آغاز سال تحصیلی جدید، جلسه شورای آموزشی واحد آموزش کردکوی با حضور تازیکه مدیر واحد، ایری مدیر هنرستان، معاونین و مدرسان واحد آموزش کردکوی برگزار گردید.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای جلسه تازیکه ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع، ماه جشن مسلمانان از تلاش و زحمات کارکنان واحد آموزش قدردانی نمود. مدیر واحد کردکوی به سیاست‌های مرکز در خصوص توسعه برنامه‌های آموزشی اشاره و افزود جذب دانش‌آموز مقطع متوسطه و توسعه کمی و کیفی آن از برنامه‌های مرکز بوده در همین راستا با هماهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های غرب استان تمهیدات لازم برای جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های کشاورزی در نظر گرفته شده است. وی بر برنامه‌ریزی منظم برای آغاز سال تحصیلی و شروع مهرماه در واحد آموزش تأکید نمود. تازیکه همچنین به برگزاری دوره آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام و توجه در برگزاری باکیفیت آن تأکید نمود.
در ادامه ایری مدیر هنرستان گزارشی از روند جذب و ثبت‌نام دانش‌آموزان هنرستان برای سال تحصیلی جدید ارائه نمود. ایری به اهمیت دروس مهارتی برای دانش‌آموزان تأکید و افزود برای کار عملی دانش‌آموزان نیاز به ادوات، وسایل و تجهیزات از جمله گلخانه، زمین بوده که با هماهنگی مدیر واحد در حال تکمیل و تجهیز هنرستان می‌باشیم. در ادامه هر یک از کارکنان نقطه‌نظرات و مسائل کاری خود را در خصوص اجرای برنامه‌های آموزشی سال تحصیلی جدید باکیفیت بیشتر ارائه نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.