برگزاری مسابقات قران کریم منطقه یک کشور در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

سی و یکمین دوره مسابقات قران کریم منطقه یک کشور ویژه کارکنان سازمان‌های جهاد کشاورزی منطقه یک کشور با حضور معاون امور استان‌ها و سازمان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، مسئولین دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاون امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گلستان، شرکت کنندگان همکار، فرزندان و خانواده آنها در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، سید جواد حسینی معاون امور استان‌ها و سازمان‌های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از میزبانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان در برگزاری این مسابقه قرانی قدردانی نمود. وی به حدیثی از پیامبر اکرم در توصیه به خواندن قران اشاره و افزود، راهگشای تمامی مشکلات و گرفتاری‌های امروز بشر توجه و پناه آوردن به قران می‌باشد زیرا انسان‌ها با توسل و توجه به قران از فتنه‌های آخرالزمان در امان خواهند بود. معاون امور استان‌ها و سازمان‌های نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تأثیر خواندن قران در جسم و روح انسان‌ها افزود توجه به قران و آیه‌های آن باعث شکل گیری شاکله شخصیتی انسان، قرانی خواهد شد.
حجت‌الاسلام سائری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان، هدف از برگزاری این مسابقات با سابقه بالا در وزارت جهاد کشاورزی را دمیده شدن روح قران در جسم و جان کارکنان جهاد کشاورزی و خانواده آنها دانست. مسئول اجرای مسابقات قرآن منطقه یک در ادامه گزارشی از برگزاری مسابقات ارائه و افزود قاریان در رشته‌های حفظ کل، ۱۰ جزء، ۵ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم در گروه سنی بزرگسالان خواهران و برادران و نوجوانان فرزند همکار ۹ تا ۱۸ سال با هم رقابت می‌کنند و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند نمود. این افراد از استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، سمنان، قم، تهران و البرز در مسابقات شرکت نمودند. در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.