برگزاری جلسه ارتقاء کمی و کیفی هنرستان کشاورزی شهید روحانی فرد کردکوی

به منظور جذب دانش آموز مهارتی در رشته‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای هنرستان کشاورزی شهید روحانی فرد کردکوی جلسه‌ای با حضور لیاقتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، اسکندرلی رئیس اداره آموزش‌های رسمی مرکز، تازیکه مدیر واحد آموزش و ایری مدیر هنرستان کردکوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مزکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه اسکندرلی ضمن تقدیر و تشکر هدف از جذب دانش آموز در این رشته‌ها را تربیت علاقه‌مندان ادامه تحصیل در بخش کشاورزی عنوان نمود. وی بر جذب دانش آموزان مستعد و توانمند برای هنرستان کردکوی تأکید نمود. تازیکه مدیر واحد کردکوی ضمن تبریک حلول ماه ربیع به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های واحد اشاره و افزود: واحد کردکوی با دارا بودن عرصه‌های تحقیقاتی، آموزشی، اساتید و مربیان با دانش کاربردی شرایط لازم برای ارائه آموزش‌های مورد نظر بخش کشاورزی را دارا بوده لذا یکی از بهترین مکان‌ها برای ادامه تحصیل علاقه‌مندان به بخش کشاورزی، ادامه تحصیل علاقه‌مندان می‌باشد. مراد ایری مدیر هنرستان نیز به مشکلات هنرستان اشاره و افزود با توجه به دور بودن هنرستان کردکوی لازم است آموزش و پرورش توجه بیشتری به این هنرستان از نظر کمی و کیفی داشته باشد.
لیاقتی مدیر آموزش و پرورش کردکوی ضمن خیرمقدم گویی از فعالیت‌های هنرستان کشاورزی روحانی فرد کردکوی قدردانی نمود. لیاقتی هدف از آموزش‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای، یاد دادن مهارت به دانش آموز بوده و لازم است در ارائه آموزش‌های مهارتی کشاورزی توجه و دقت لازم به عمل آید. وی همچنین به تجهیز هنرستان در جهت افزایش کیفی آموزش‌های مورد نظر تأکید نمود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.