تأکید رئیس مرکز بر توسعه آموزش‌های کاربردی و مهارتی در تربیت کشاورزان آینده

جلسه شورای آموزشی مرکز با حضور صابری رئیس مرکز، حسین پور معاون آموزشی مرکز، رؤسای ادارات و مدیران ذیل معاونت آموزش در واحد آموزش شهید حاجی کریمی گرگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، صابری در جلسه شورای آموزشی مرکز تربیت کشاورزان آینده در قالب هنرستان کشاورزی را از سیاست‌های مرکز دانسته و بر جذب دانش آموزان با استعداد تأکید نمود.
علیرضا صابری رئیس مرکز ضمن تسلیت ایام ماه صفر از زحمات همکاران معاونت آموزشی در پیشبرد اهداف آموزشی مرکز قدردانی نمود. وی سن بالا، پایین بودن سطح سواد و پایین بودن بهره وری را از مشکلات تولید کنندگان بخش کشاورزی دانسته و افزود جوان سازی شاغلین بخش کشاورزی در قالب تربیت کشاورزان آینده از سیاست‌های سازمان تات بوده که این دانش آموزان با یادگیری مهارت‌های لازم در حوزه کشاورزی در آینده نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور را به عهده خواهند داشت. صابری افزود این مرکز با دارا بودن عرصه‌های تحقیقاتی، آموزشی، اساتید و مربیان با دانش کاربردی شرایط لازم برای ارائه آموزش‌های مورد نظر بخش کشاورزی را دارا بوده لذا یکی از بهترین مکان‌ها برای ادامه تحصیل علاقه‌مندان به بخش کشاورزی، ادامه تحصیل در هنرستان‌های کشاورزی دخترانه رشد گرگان و پسرانه کردکوی می‌باشد. وی بر اجرای دوره‌های با کیفیت تأکید داشته و افزود تمامی امکانات و فضاهای تحقیقاتی و آموزشی مرکز برای پیشبرد اهداف آموزش بسیج می‌باشند. صابری در خصوص تجهیز هنرستان‌های کشاورزی گرگان و کردکوی و آمادگی برای جذب بیشتر دانش آموزان با کیفیت تأکید نمود.
در ابتدای جلسه حسین پور معاون آموزشی مرکز ضمن خیر مقدم گویی از حمایت‌های رئیس مرکز در اجرای برنامه‌های آموزشی قدردانی نمود. حسین پور در ادامه گزارشی از فعالیت دو هنرستان کشاورزی دخترانه گرگان و پسرانه کردکوی ارائه نمود. در ادامه اسکندرلی رئیس اداره آموزش‌های رسمی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت جذب دانش آموز، امکانات و تجهیزات مورد نیاز دوره‌های سنجش مهارت بیان کرد. خدری رئیس اداره آموزش کارکنان ضمن تشکر گزارشی از روند برگزاری اولین دوره آموزشی همکاران جدید الاستخدام سازمان تات که به میزبانی واحد آموزشی کردکوی برگزار شد ارائه نمود. در خاتمه مقرر شد معاونت آموزشی مرکز پیگیری لازم در خصوص خرید و تجهیز فضای هنرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید در دو هنرستان گرگان و کردکوی را فراهم نماید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.