روز پایانی اولین دوره آموزشی ملی کارشناسان جدیدالاستخدام دهمین دوره استخدامی فراگیر در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی

نخستین دوره پنج روزه آموزش کارشناسان جدیدالاستخدام دهمین دوره استخدامی فراگیر سازمان تات که از روز شنبه هفته جاری در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی استان گلستان آغاز شده بود با ادای سوگند این کارشناسان پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در آغاز مراسم روز پایانی این دوره، قربانی، رئیس مؤسسه تحقیقات پنبه کشور به شرح مختصری از این مؤسسه و فعالیت‌ها و نقش آفرینی آن در سطح سازمان و کشور پرداخت.
وی، ضرورت کشت پنبه در کشور و نقش حیاتی آن در تولید محصولات مختلف صنعتی و غیرصنعتی، ارزش افزوده ساقه پنبه، خصوصیات الیاف پنبه بر کیفیت محصولات نساجی، میزان سهم آب بری پنبه در دنیا را در مقایسه با دیگر محصولات آب بر ارزیابی کرد. همچنین، کرنژادی عضو هیئت علمی و دبیر کمیته هوش مصنوعی و مشاور جوان مرکز، دستاوردهای سفرهای تحقیقاتی خود طی دو سال خدمت در مرکز و سفر به کشورهای مختلف را برای کارشناسان جدیدالاستخدام ارائه داد. در ادامه، خشنود، مدیر کل منابع انسانی و نوسازی اداری تات، به طور کامل به معرفی سازمان تات به لحاظ ساختار اداری در سطح کشور و سازمان پرداخت. حسین‌پور معاون آموزشی مرکز نیز ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدعوین و مسئولین سازمانی، گزارشی مختصر از فرایند شروع تا روز انتهایی برگزاری این دوره بخصوص در بحث آموزشی، تورهای علمی و اداری و بازدید از امکان گردشگری و رفاهی را عنوان کردند. پایان بخش مراسم در این دوره شعرخوانی استاد، یکی از کارشناسان جدیدالاستخدام، تقدیر و تشکر از کارشناسان برتر دوره و ادای سوگند بود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.