آغاز اولین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام کارشناسان سازمان تات طی دهمین دوره استخدامی فراگیر در واحد آموزش شهید روحانی‌فرد کردکوی استان گلستان

اولین دوره آموزشی ملی کارورزی همکاران جدیدالاستخدام سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با حضور خشنود مدیر کل دفتر منابع انسانی سازمان و معاونین این دفتر، بصام مدیر کل دفتر آموزش کارکنان و فراگیریان، آئینه معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی گلستان و صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این مراسم علیرضا صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی گلستان ضمن خیر مقدم‌گویی، گزارشی از وضعیت کشاورزی استان را ارائه نمود. رئیس مرکز گلستان در خصوص نقش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان در حل مشکلات و چالش‌های بخش کشاورزی مطالبی را بیان کرد.
خشنود، مدیر کل منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از میزبانی مرکز گلستان در اجرای این برنامه آموزشی قدردانی نمود. خشنود به تشریح برنامه‌های این دوره پرداخت و افزود توانمندسازی نیروی انسانی یکی از برنامه‌های مهم در جهت افزایش بهره‌وری نیروی انسانی است. وی شرکت در این دوره را از ضروریات و معیار سنجش همکاران جدیدالاستخدام دانست و تشویق از افراد شاخص در پایان این دوره را از نکات قابل توجه این دوره معرفی کرد. خشنود در ادامه افزود جهت توانمندی کلیه افراد جدیدالاستخدام دو دوره دیگر نیز به میزبانی واحد آموزش شهید روحانی‌فرد کردکوی برگزار خواهد شد.
آئینه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در خصوص نقش وزارت جهاد کشاورزی در امنیت غذایی مطالبی را بیان نمود. وی در ادامه بر اهمیت آموزش تأکید کرد. آئینه همچنین ضمن اشاره به همکاری بی‌سابقه با مرکز تحقیقات استان در جهت توانمندسازی جامعه مخاطب و نقش پررنگ آموزش در بحث الگوی کشت استان، خواستار توجه به بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی و درآمدزایی بیشتر برای جامعه کشاورزان شد.
در ادامه مراسم بصام، مدیر کل دفتر آموزش کارکنان سازمان با تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین فعالیت‌های هر مجموعه اداری، آموزشی، ایجاد تعادل بین انواع آموزش‌ها توضیحات کاملی را بیان نمود. وی همچنین در خصوص ایجاد ارتباط بین برنامه‌های آموزش کارکنان و فعالیت کاری کارمندان مطالبی را بیان کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.