پیام گرامی داشت صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت روز بزرگداشت مقام خبرنگار

علیرضا صابری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران شریف این حوزه بویژه اصحاب شریف رسانه این استان شادباش گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، علیرضا صابری رئیس مرکز، طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
“ن والقلم و مایسطرون”
قسم به قلم و آنچه که می نگارد.


روز خبرنگار حکایت گر زندگی تلاشگرانی است که عاشقانه حرمت قلم و آگاهی رسانی را با جان و دل پاس داشته و با قبول مسئولیت در قبال منافع ملی و اعتقادات مردم و اخلاق عمومی جامعه؛ راه کمال، افتخار و عزّت را برای خود و همنوعان خویش انتخاب نموده و در مسیر دشوار حرفه مقدّس خود، با سلاح قلم در سنگر رسانه، مدافع استقلال و آزادی و آزادیخواهی هموطنان بوده است.

«روز خبرنگار» یادآور حماسه آفرینی‌های نخبگانی است که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار مانده اند. نخبگانی که حیثیت وشرف خود را در گرو اطلاع رسانی دقیق به جامعه گذاشته اند و آن را با هیچ قیمتی معامله نمی کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید محمود صارمی؛ “هفدهم مردادماه” روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه، روز خبرنگار را به تلاشگران دلسوز و فعال این عرصه در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و تامین امنیت غذایی جامعه تبریک عرض نموده و از ایزد منان برای همه دست اندرکاران این حرفه حساس و تاثیر گذار، موفقیت روز افزون آرزومندم.


علیرضا صابری
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.