مراسم یادبود رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان بر اثر سانحه دلخراش سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم در نمازخانه مرکز

به مناسبت درگذشت شهادت گونه رئیس جمهور شهید و یارانش به میزبانی مشترک مرکز تحقیقات کشاورزی، مؤسسه تحقیقات پنبه کشور و مرکز تحقیقات ذخایر آبزیان آب‌های داخل گرگان در نمازخانه مرکز تحقیقات برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این مراسم که با حضور پرشور رؤسا و همکاران مرکز تحقیقات کشاورزی، مؤسسه تحقیقات پنبه و ذخایر آبزیان آب‌های داخلی گرگان و همچنین حضور ریاست و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با قرائت قران و ذکر فاتحه توسط مدعوین، به ذکر مصیبت در وصف ائمه اطهار و شهیدان خدمت پرداخته شد. در ادامه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با اشاره به خدمات شایسته رئیس جمهور شهید، دولت سیدالشهدای خدمت را دولت محرمان و مستضعفان به جهت خدمات ماندگار در دوردست‌ترین مناطق کشور برشمرد. در پایان، از حاضرین پذیرایی به‌عمل آمد و با برپایی نماز جماعت این مراسم با شکوه خاتمه یافت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.